Výlet záchranná stanice pro zvířátka Huslík 2017

22.06.2017 21:46

Jak mě zachránila záchranná stanice

Starší děti z celé naší školky vyrazily 22. 6. na výlet do záchranné stanice Na Huslíku. Mladší jely do ZOO Chleby.

Cestou do práce mi rádio hlásilo, že nás čeká slunečný den 35°C ve stínu. Pomyslím si, co ještě dobrého mě v tom pracovním procesu čeká? Ani to počasí není, jak má být.

Záchranná stanice mě však zachránila. Minuli jsme Poděbrady a zabočili do lesa. Autobus jel stále hlouběji a hlouběji. V dáli však bylo vidět světýlko a to patřilo chaloupce, která se jmenovala Ekocentrum Huslík.  Najednou jsem věděla, že tento výlet bude skvělý. Nebydlela tam totiž Ježibaba, ale dva chytří, milí, vstřícní chlapci, kteří nám ukázali celý areál Ekocentra Huslík. Také jsme se trochu vzdělali při zážitkové přednášce s ukázkou ježčí rodinky, netopýra a užovky. Výlet jsme zakončili procházkou lesem k nedalekému soutoku Labe a Cidliny. Má představa o pěkném školním výletu se splnila. Lenka Stará

Milí rodiče! Přejeme Vám i vašim dětem krásné, pohodové prázdniny podle Vašich představ a v září nashledanou…

 letadylko.rajce.idnes.cz/A_B_D_Zachranna_stanice_pro_zviratka_Huslik_2017/