Říjnové plány

07.10.2012 08:32

V souvislosti s tímto říjnovým článkem mě napadla tato báseň: "Řekněte mi, černé vrány, jaké máte v říjnu plány? Pro nás děti, znamená to, nosit mlhu, déšť a bláto." A už je to tady, venku prší, bude bláto a ještě nemoci nosí, protože jsem právě k tomuto datu nemocná. Našli jsme společného viníka, mohou za to ty vrány. Pravda je samozřejmě jinde, každý si tak trochu za spoustu věcí může sám. I když je déšť, bláto, není nám dobře, měli bychom myslet pozitivně. To jsem nevymyslele já, je to dnešní trend. Ve školce říkáme dětem místo neper se, nekřič, nelítej - chovej se hezky ke kamarádovi, mluv tišeji, choď pomaleji... Myslet pozitivně znamená například - máme se rádi, umíme se radovat z maličkostí, je nám zde dobře. Přejeme si to, aby nám bylo ve třídě Medvíďat dobře a tak se to určitě splní. Krásné pozitivní říjnové dny vám za tuto třídu přeje Lenka Stará a určitě i pozitivněji naladěná Michaela Kašparová.  PS: Někdy je také dobré si pořádně zanadávat....