Pohádka pro děti ..... k dnešní aktuální tématice

20.03.2020 22:10

Již několik dní je naše MŠ uzavřena z vámi známých důvodů. Všichni mi dáte za pravdu, že se těšíme, až tato situace ustane a všichni se vrátíme ke svým denním, běžným činnostem....

Určitě se Vás děti ptají, proč se nejde do školky a mnohdy je těžké jim to vysvětlit....

Po dnech strávených u šicího stroje, jsem si zasedla k notebooku a na odreagování si otevřela webové stránky, na které ráda chodím a vykoukla na mě pohádka pro děti "Maminko, kdy už půjdeme ven? " .

Po přečtení jsem si na všechny děti zase vzpoměla, co asi dělají, jak se mají..... a napadlo mě, že se s Vámi o ni podělím a vložím sem odkaz na tu pohádku.

pohadkovavychova.cz/pohadka-maminko-kdy-uz-pujdeme-ven/?fbclid=IwAR2oTE8ih2P7ZA_Pbubl3XxbLR6M7Mwm7qlI98PSKanf9PAEpOyavl-OaeU

Přeji nám všem, ať ve zdraví přečkáme tuto nepříznivou dobu a zase se v té naší školičce začneme potkávat. 

Vaše paní učitelka Eliška