Medvíďata ve škole

26.03.2018 12:53

Vážení rodiče! Bojíte se toho, jestli jsou vaše děti připravené na školu? Nebojte se! Nejsou o moc méně a ani více, než byly ty předchozí. Já tady na těchto stránkách mohu hodnotit třídu jako celek. Vaše děti mi opravdu přirostly k srdci. Jsou hodně citlivý, přemýšlivý, komunikativní. Poprvé jsem se setkala s tím, že pochopí můj humor (dvojsmyslný), který se nesmí v mateřských školách používat. Jsme zkrátka naladěni na stejnou notu, možná proto, že rádi zpíváme. To však není naše jediná činnost. Denně plníme zadané úkoly, abychom byli připraveni. S menším či větším odporem je splní všichni. Někdo i rád a dobrovolně se ptá, co bude dnes za úkol? Dost bylo povídání. Škola je důležitý přelom v dětském životě. Je to něco nového a začátky jsou vždycky těžké. Z toho vyplývá, že vaše děti, ať jsou sebevíc chytré a připravené, budou potřebovat pomocnou ruku. Tak přeji hodně zdaru. My však ještě nekončíme. Čeká nás nejrušnější část školního roku. Příroda se probouzí, ptáci cvrdlikají, jak o život a u nás ve třídě to bude podobné. Ta kázeň - to je to jediné, co mi nejde, ale nikomu to neříkejte, to je naše tajemství. Krásný jarní čas přeje Lenka Stará 

letadylko.rajce.idnes.cz/Na_hodinu_ve_skole/