Domácí práce
Téma: Moje rodina
Rozvíjení tělesné zdatnosti
Cvičení v přírodě nebo na zahradě – běh za členem rodiny, střídáte se
Cvičení s lanem nebo švihadlem – chůze po laně, švihadle, přeskoky, podlézání
Zdravotní cviky – tak jak je děti znají ze školky a rodiče ze školy J
Rozvíjení kognitivních funkcí a schopností a řečových dovedností
Stavíme spolu ,,po sobě“ – sledujeme, zda jsou děti schopné počkat až druhý práci, nápad dokončí a může tak pokračovat on(ona) a jak zasahují do společné činnosti (formy činností: kresba, modelování, stavění, přírodniny….)
Znáš svou adresu? Poznáš napsané své jméno?
Jazyková chvilka – opaky ke slovům – velký, úzký, tlustý, vysoký, hloupý, štědrý, hodný, hezký, malý, pracovitý ….
Kdo je členem naší rodiny? Umět členy rodiny vyjmenovat. J
Výtvarné a pracovní činnosti
Kresba – Moje rodina
Volná tvorba z papíru – stříháme, lepíme, kreslíme - dárek domů – Co by komu udělalo radost J
Hudební činnosti
Zpíváme si pro radost známé písničky – můžeme použít, kdo tvořil, ,,petnástroj“ z minulého týdne
Četba z knih, které děti mají rády nebo jsou nové, nepoznané
Čtení na pokračování – výběr např. co děti zajímá, baví
Reprodukovaný poslech např. pohádky, příběhu, básničky J
Environmetální činnosti
Proč posloucháme rodiče a prarodiče, proč si jich vážíme, s čím a jak jim můžeme pomoci? Chceme se jim podobat? A v čem?
Je dobré mít sourozence? Proč? Vztah k mladšímu – ochraňujeme ho, ke staršímu – posloucháme. Co se nám na nich líbí, co ne?
Proč se říká: ,,Všude dobře, doma nejlépe?“ J
Úspěšný a hezký týden. V.H.