Zvířátka v pohádkách, aneb týden jinak

26.02.2021 13:34

Tento týden byl pro nás všechny v dračí třídě jiný. 

O víkendu ochořela paní učitelka, a tak se omezil pobyt ve třídě. Bylo otevřeno pouze od 6:30 do 13:00.

Chci moc poděkovat rodičům za vstřícnost a ochotu, že si někteří nechali děti doma, a že si zase někteří přizpůsobili své pracovní povinnosti tak, že mohli své děti vyzvednout již po obědě. Velmi nám to pomohlo, protože se spojovat třídy nesmí.

Od pondělka jsem se tedy dětem věnovala já. Rychlá změna plánů, příprava pomůcek mi sice zabralo nějaký čas, ale myslím, že si to děti užily i tak.

Kazdý den byla nějaká pohádka, ve které byla zvířátka. Začaly jsme Ferdou Mravencem, že je důležité mít kamarády, pomáhat si. Další den Máša a tři medvědi, ve středu Kocour v botách, ve čtvrtek Smolíček pacholíček a v pátek Budulínek.....

Fotit jsem moc nestihla, tak alespoň pár pomůcek, které jsem dětem po večerech nakreslila, a jejich lištičky ;-)

letadylko.rajce.idnes.cz/D_-_zviratka_v_pohadce_2021/