Domácí práce

03.05.2020 19:17

Téma: Moje rodina

Rozvíjení tělesné zdatnosti

Cvičení v přírodě nebo na zahradě – běh za členem rodiny, střídáte se

Cvičení s lanem nebo švihadlem – chůze po laně, švihadle, přeskoky, podlézání

Zdravotní cviky – tak jak je děti znají ze školky a rodiče ze školy J

Rozvíjení kognitivních funkcí a schopností a řečových dovedností

Stavíme spolu ,,po sobě“ – sledujeme, zda jsou děti schopné počkat až druhý práci, nápad dokončí a může tak pokračovat on(ona)  a jak zasahují do společné  činnosti (formy činností: kresba, modelování, stavění, přírodniny….)

Znáš svou adresu? Poznáš napsané své jméno?

Jazyková chvilka – opaky ke slovům – velký, úzký, tlustý, vysoký, hloupý, štědrý, hodný, hezký, malý, pracovitý ….

Kdo je členem naší rodiny? Umět členy rodiny vyjmenovat. J

Výtvarné a pracovní činnosti

Kresba – Moje rodina

Volná tvorba z papíru – stříháme, lepíme, kreslíme  - dárek domů – Co by komu udělalo radost J

Hudební činnosti

Zpíváme si pro radost známé písničky – můžeme použít, kdo tvořil,  ,,petnástroj“ z minulého týdne

Četba z knih, které děti mají rády nebo jsou nové, nepoznané

Čtení na pokračování – výběr např. co děti zajímá, baví

Reprodukovaný poslech např. pohádky, příběhu, básničky J

Environmetální činnosti

Proč posloucháme rodiče a prarodiče, proč si jich vážíme, s čím a jak jim můžeme pomoci? Chceme se jim podobat? A v čem?

Je dobré mít sourozence? Proč? Vztah k mladšímu – ochraňujeme ho, ke staršímu – posloucháme. Co se nám na nich líbí, co ne?

Proč se říká:  ,,Všude dobře, doma nejlépe?“ J

Úspěšný a hezký týden. V.H.