5-týden - MOJE RODINA, MAMINKY MAJÍ SVÁTEK

05.05.2020 13:23

Všichni se určitě snažíte v této době užívat co nejvíce společných chvil se svými děti. I my jsme maminky, sice naše děti už odrostly dětským botičkám, jsou již dospělí, či skoro dospělí lidé. Občas si říkám, že mě mrzí, jak všechno strašně rychle uteklo, že děti nezůstaly v určitém věku co nejdéle, abych si s nimi mohla dál užívat společné chvíle na výletech, při společném tvoření....

Nedá se nic dělat, tak už to na tom světě chodí..... Z dětí se stanou dospělí, pak rodiče, a z nás budou prarodiče.... Do důchodu ale daleko (alespoň já), a tak až budou jejich děti v tom krásném věku, kdy by se daly vést životem bez zkaženého pohledu na svět, kdy se dají rozmazlovat, učit novému, budu ještě sama zaměstnaná a nebudu se s nimi moct vydat na výlet, jako to dělala moje babička s dědou..... Čas se nedá zastavit a ani vrátit....

Proto si společné chvilky se svými dětmi užívejte co nejvíce, važte si sebe navzájem, a zůstanou Vám vzpomínky, na které budete s láskou vzpomínat , až děti vyletí z hnízda....

Přeji i za Lenku, Vám maminkám, babičkám, tetičkám.... KRÁSNÝ DEN MATEK

A protože jsme se nemohly s dětmi pro Vás naučit básničku, nebo písničku, vytvořit pro Vás dáreček, jeden pro Vás mám já....

KDYŽ MĚ MÁMA POHLADÍ

Když mám v botě kamínek,

nebo když mám bouli, z očí jako pramínek

hned se slza koulí.

První teče potokem,

druhá krůček a krokem,

třetí jen tak lechtá víčko,

čttvrtá už mi nevadí, 

a s pátou zmizí trápeníčko,

když mě máma pohladí.

KAMÍNEK - Ivan Havel

Děravej kamínku, držím tě v pěsti.

Naděl nám do vínku kousíček štěstí.

Trošičku naděje a taky bolu,

ať nám zas dobře je, a ať jsme spolu.

Děravej kamínku z moře, či z nebe,

nic víc nám nedávej, už máme sebe...